می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در بیماری های کلیه

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در DiseaseCinnamon کلیه یک SICE دیده رایج در پخت و پز ما است، اما تعداد کمی از مردم می دانند که آن هم می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا در بیماری های کلیه کمک می کند.

بیماران مبتلا به بیماری کلیه با کراتینین بالا و سطح BUN بالا چه باید بکنند؟

به طور کلی، یک بار کلیه های آسیب دیده می شوند، آنها را به تابع و ضایعات که شامل BUN و کراتینین در خون ساخت، که باعث می شود بیماران از برخی از علائم جدی، مانند تورم، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و رنج می برند از دست دادن خارش پوست. این علائم به کاهش کیفیت زندگی بیماران شود. به طوری که آنها باید درمان موثر برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN بالا داشته باشد.

می توانید دارچین کاهش کراتینین بالا و BUN در بیماری های کلیوی؟

دارچین می تواند یک گیاه طبیعی استفاده می شود به منظور کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا عنوان یک درمان خانگی. دارچین به عنوان یک دیورتیک، که می تواند کمک به افزایش حجم ادرار در نظر گرفته. اگر بیماران هنوز ادرار داشته باشد، آنها می توانید دارچین را برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN بالا است. از آنجا که با افزایش خروجی ادرار از مواد زائد در خون نیز می تواند از به ادرار، که شامل BUN و کراتینین فیلتر می شود. علاوه بر این، بیماران می توانند دارچین همراه با جینسنگ و قاصدک را، این همه برای بیماران کلیوی مفید است.

با این حال، بیماران کلیوی باید با توجه به آنچه که آنها را پرداخت، به عنوان وضعیت بیماری های مختلف از مورد به مورد است، به طوری که آنها ابتدا باید به توصیه پزشک خود بپرسید را به دارچین در یک مقدار سمت راست و راه حق.

اگر می خواهید بدانید که بیشتر گیاهان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا و سطح BUN، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 1639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: